Opieńka miodowa (Armillaria mellea)

19 thoughts on “Opieńka miodowa (Armillaria mellea)

      • A tak poza tym, to dlaczego nigdy nie wpadasz po sąsiedzku? Tyle wpisów dodaję… No wiem, zdjęcia nie są może powalające, jak to zimowe resztówki, ale od czasu do czasu byś mógł zajrzeć. 🙂

      • Radzido, tak to napisałaś, jakbyś już leciała do kuchni po słoik miodu 😉
        Wpadam, wpadam, tylko nic nie gadam 😉 Bo tak jakoś od początku traktuje „Chwastowisko” jak atlas do identyfikacji owadów i roślin, i wpadam głównie wtedy, gdy czegoś szukam 😉 Ale to trochę Twoja wina, bo masz ustawioną cały czas stronę główną, przez co „Chwastowisko” bardziej wygląda jak strona www niż typowy blog 🙂 Wiesz, gdy wchodzę na „Świat nasz kolorowy” to od razu widzę nowe wpisy 🙂 Ale postaram się poprawić, chyba się zapiszę na informacje o nowych wpisach, co by niczego nie przeoczyć 🙂

      • Nawet mam taki słoik w kuchni, ze starych co prawda czasów, ale ludzie mówią, że miód się nie psuje. 🙂 Może jeszcze kiedys go polubię. 😉
        No fakt, mam ustawioną stronę główną (nie da się ukryć, Chwastowisko jest bardziej stroną niż blogiem), ale do systemu blogowego przejść z niej łatwo, wystarczy kliknąć na „nowe zdjęcia” w menu pod topem z prawej strony. O, tak to wygląda:
        http://chwastowisko.wordpress.com/nowe-zdjecia/
        Więc gdyby co, to nieustająco zapraszam. 🙂

    • Dla mnie opieńki to najlepsze grzyby 🙂 Dla mnie grzyby muszę być twarde i chrupiące, dlatego nie przepadam za kapeluszami prawdziwków czy podgrzybków, bo są oślizgłe i ciapowate, jakbym ślimaki jadł…o maślakach nawet nie wspomnę 🙂

  1. Fotki opieniek super, a grzybki smakują też i owszem,ale tylko młode owocniki. Bardzo je lubia lesne zwierzaki i czasem mnie uprzedzają w zbiorach, szczególnie jelenie chętnie je chrupią. Są super w occie, polecam Tobie Orillo, szczególnie takie, które rosną przy dębowych pniakach ( jelenie jedzą je bez octu…). Radzido powinnaś polubić miodek bo to samo zdrowie, mój ulubiony to wrzosowy, a potem akacjowy. Chyba, że wolisz w postaci nalewki na miodzie to wpadaj do mojej lesniczówki! Pozdrawiam Was super miło!

  2. Moc kolorów 😉 I tak mi smaka narobiłeś, że chiba zaraz skoknę do komórki, bo coś mi się wydaje, że tam jakoweś marynowane grzybki znajdę 😉

Skomentuj

