Postawa bojowa

Widać porost na gałązce nie spodobał się tej bogatce 🙂

18 thoughts on “Postawa bojowa

    • Jak przeczytałem o tej pustułce, to zgłupiałem…gdzie pustułka, jaka pustułka, o co tej Radzido chodzi?! Po chwili domyśliłem się, że być może porost nazywa się tak samo jak ptak drapieżny. No i faktycznie, wujek google potwierdził 🙂 Znowu się czegoś nowego dowiedziałem 🙂
      Widać sikora zna się na porostach lepiej niż ja 😉

      • Miałam nadzieję, że poczujesz się zaskoczony. 😉
        Oczywiście wcale nie musi to być pustułka, pasowała mi tylko do skojarzenia, co prawda podobnie wygląda, ale z porostami nic nigdy nie wiadomo. 🙂

    • Podoba się? To się ciesze 🙂 Bo mnie się chyba nie za bardzo podobało, skoro ponad rok w szufladzie leżało, zrobiłem je w listopadzie 2010 roku 🙂

  1. raczej ją zahipnotyzował… Może w zakamarkach porosta dostrzegła coś jadalnego, bo zimą najbardziej liczą się kalorie… Cudne i perfekcyjne technicznie ujęcie!

  2. Śliczności. Nie mogę się napatrzeć na te błyszczące oczka. A skrzydłem zakryła nogi, bo miała nie pomalowane paznokcie i troszkę jej było wstyd, że jest taka „niedopracowana” 😉

Skomentuj

