Śnieżyczka przebiśnieg (Galanthus nivalis)

32 thoughts on “Śnieżyczka przebiśnieg (Galanthus nivalis)

  1. O, widzę, prawdziwie dzikie, leśne przebiśniegi. Sam takich szukałem, ale w moich okolicach coś nie bardzo chcą na dziko rosnąć :/

  2. Musze i u siebie poszukać ale chyba jeszcze za wcześnie …tylko ze z kwiatkami mi jakoś nie wychodzi za dobrze 😦 Widzę , że Tobie żaden temat nie straszny a zdjęcia wszystkie masz rewelacyjne !

  3. Ja się tak nie bawię. Nie dostaję info o Twoich nowych wpisach i zawsze coś przegapiam… 😦
    Dziś próbowałam podejść śnieżyczki, ogrodowe i bez efektów, więc tym bardziej podziwiam te fotografie.

  4. moje już przekwitają na bardziej nasłonecznionych stanowiskach, a przed lesniczówką robi się błękitnie od cebulic, fiołki już także niebawem wyjrzą, bo mają już solidne pączki, uwielbiam skromne, dzikie fiołki. To fajnie Orillo, że masz dzikie przebiśniegi, które odwiedzasz o poranku. Nic piękniejszego nad wczesnowiosenny poranek w lesie lub śródleśnej łące

  5. Ja wstawisz nowy wpis, to zobaczymy. 🙂 A na powiadomienia to liczę na blogu, a nie w gazetowej poczcie, do której praktycznie nie zaglądam.

Skomentuj

