Wiosna w ogrodzie

No i stało się, ostatni dzień lenistwa, jutro do roboty…niestety 😦 Ale ma to też swoje dobre strony, będę mógł wreszcie opuścić cztery ściany i udać się na łono natury, las się pewnie bardzo zmienił od mojej ostatniej wizyty 🙂

W ten ostatni leniwy dzień zrobiłem filmik, który zatytułowałem: Wiosna w ogrodzie…wiem, banalny tytuł, ale nic innego do łba nie wpadło 😉 Wszystkie ujęcia nagrałem w zeszłym roku, ale dopiero dzisiaj mnie naszło, żeby coś z tego skleić 🙂 Mam nadzieję, że spodoba się Wam wiosna w moim skromnym ogródku 🙂

15 thoughts on “Wiosna w ogrodzie

  1. Super filmik. Nigdy nie wpadłem na pomysł, że kwiatki można również filmować. Jak znajdę trochę czasu, może nawet skopiuję ten pomysł 😉

    • Dzięki 🙂 Takich filmików na YouTube jest cała masa, wiec i ja można powiedzieć pomysł skopiowałem 🙂 A Twój ogród na pewno warty jest pokazania nie tylko fotograficznie, ale i filmowo, czekam wiec na Twój filmik 🙂

  2. myślałem, że jakiegoś time-lapse’a wykombinowałeś… 😉
    ale to też przyjemne, bardzo porządnie przygotowane, niezły miuzik. Ciekawa inspiracja do skopiowania pomysłu ;-D

  3. Achhh… jak pięknie było. 🙂 Świetnie to wyszło. Szkoda tylko, że wszystkie pszczółki wystraszyłeś filmowaniem, co prawda raz coś przemknęło w tle, ale bardzo w tle. 😉

    • Wiedziałem, że dojrzysz to coś przelatujące 🙂 A owady i pająki też będą miały swoje pięć minut…na pewno będą motyle na budlei bo mam sporo materiału z zeszłego roku, muszę tylko znaleźć natchnienie 😉

Skomentuj

