Kogucik

10 thoughts on “Kogucik

  1. pełno ich do niedawna było na polach, teraz zapewne nadal są, ale już mniej widoczne 😉
    w zeszłym tygodniu zrobiłem dłuższą serię na długiej ogniskowej, lecz miałem kiepski pomysł by oprzeć aparat o uchyloną szybę auta – co samo w sobie było jeszcze nie takie głupie – ale niestety, zapomniałem o zgaszeniu silnika i wszystko wyszło nieostre 😉
    zresztą, nawet gdyby wyszły ostre to przyznaję, że nie umywałyby się do tych powyżej: piękne kadry i super światło!

    • W moich okolicach jest ich całkiem sporo, na tym polu było ich 7 i kilka kurek, a ten był wyjątkowo niepłochliwy, bardzo blisko dał się podejść 🙂

  2. cudnie:) a ta poranna rosa….ech:) zawsze miałam wrażenie i nie mogę się tego pozbyc, iż samce noszą coś w rodzaju hełma połączonego z maską:)

  3. 🙂 fajny:), rzeczywiście jest u nas troszkę ich ostatnio na przeciwko orlenu jeden mi na chodnik wyskoczył i nic się nie bał 🙂

Skomentuj

