Pająk w kąpieli

14 thoughts on “Pająk w kąpieli

    • Starałem się i robiłem co mogłem, żeby z ostrością trafić, a łatwo nie było, bo dość mały ten pajączek 🙂
      Dzięki za oznaczenie 🙂 Tak też obstawiałem, ale nie miałem pewności, bo one jakieś takie zmienne są 🙂

      • Podziwiam, bo nawet bez wody na głowie trudno mu w oczka wcelować. 🙂
        Aha, nie spotkałam dwóch takich samych, zawsze się czymś różnią. Ale podobno nie ma niczego innego z krzyżykiem na zielonym odwłoczku.
        Samica jeszcze inaczej wygląda – ech, trudne te ukośniki. 😉

    • Też się nad tym zastanawiałem 🙂 Na pierwszym zdjęciu widać, że coś mu tam jednak z tej kropli wystawało 😉

Skomentuj

