Bocian czarny (Ciconia nigra)

22 thoughts on “Bocian czarny (Ciconia nigra)

  1. Kiedyś wujek pokazał mi czarne Bociany. Wow – pomyślałem – ale rzadkość.
    Potem się okazało, że to białe bociany, tylko okopcone bo uwiły sobie gniazdo na czynnym kominie. 🙂

  2. jak mu się przyjrzeć, to nie jest czarny, ale dość kolorowy. Bardzo ładny okaz… mam nadzieję, że się nie powtarzam 😉

  3. Drugie najbardziej mi się podoba, tak jakby łypał na Ciebie badawczo. 🙂
    Niesamowicie wyglada to połączenie czerni i czerwieni. I jak on nóżki zgrabnie wyciąga w locie. 😉

  4. Super bociek. Szkoda, że coraz rzadszy. Widziałem podobnego w ub. tyg. w Górach Bystrzyckich, niestety nie udało mi się go tak ładnie zdjąć 😉
    Pozdrawiam.

Skomentuj

