Trzciniak (Acrocephalus arundinaceus)

31 thoughts on “Trzciniak (Acrocephalus arundinaceus)

  1. On jest sztuczny, on jest na pewno sztuczny, jakim klejem go przykleiłeś…..jeszcze go trochę widac pomiędzy pazurkami…ja się tak nie bawię:)))

  2. Nooo – super zdjęcia 🙂 Dzisiaj byłem rowerem nad Nowym Dworem i zatrzymałem się obok takiego śpiewaka… oj jak żałowałem, że nie miałem przy sobie „tele” 😉

  3. a Ty siedziałeś na trzcinie obok? ;-D
    wspaniała robota, powiedziałbym, że klasyk gatunku w jak najlepszym rozumieniu tego określenia 😉

  4. Piękny ptaszek, widać po nim zaangażowanie w śpiew 😉 Lubię ten śpiew, kojarzy się z wakacjami na stawach rybnych… 🙂

  5. Witam! Bardzo podobają mi się te zdjęcia trzciniaka – jest na nich wszystko co powinno – ptak, ładne tło i kawałek środowiska w którym żyje.

    P.S. ładnie się prezentuje na takim blogu 😉 (mam identyczny motyw u siebie :-D)

Skomentuj

