Oblaczek granatek (Amata phegea)

15 thoughts on “Oblaczek granatek (Amata phegea)

    • W takim razie zapraszam w moje strony, teraz jest go więcej niż pawików i bielinków 🙂
      Szukaj go w wilgotnych miejscach, wilgotne łąki, okolice śródleśnych stawów, leśnych rzeczek. Bardzo lubi kwiaty jeżyny 🙂

  1. Tego gościa chyba pamiętam z zeszłego roku. 🙂
    Świetne zdjęcia, wszystkie mi się podobają, a najbardziej pierwsze, bo tyyle tam robaczków różnych. 🙂 Mam wrażenie, że nawet ryjka widzę? Zawciąg to jednak super roślina jest.

  2. Fajne zdjęcia, na pierwszym to nawet bohater drugiego planu ;)- biedronka się załapała, najbardziej mi się podoba ostatnie 🙂

  3. dziwak nie dziwak, ale fotogeniczny jest 😉
    nie spotkałem jeszcze, ale nawet gdybym spotkał to i tak bym zdjęcia nie zrobił, bo z motylami nie współpracuje mi się dobrze 😉
    Tobie udało się superancko!

Skomentuj

