Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

W końcu zabrałem się za oznaczanie owadów upolowanych w tym sezonie, choć pewnie i tak wszystkich nie uda mi się zidentyfikować, no ale jest kilka osób które zapewne chętnie mi w tym pomogą 😉 Na początek owad sfotografowany jeszcze w maju, z którym nie miałem większych problemów, bo jest on bardzo charakterystyczny. Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata) pluskwiak z rodziny pienikowatych. Zdjęcie niestety nie powala, ale bardzo mi się ten owad podoba, jak na razie, to najładniejszy pluskwiak jakiego spotkałem 🙂

17 thoughts on “Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

  1. Piękna jest 😀 U mnie niestety trudno ją spotkać, znacznie bardziej pospolita jest w południowej i środkowej części kraju, nie mniej liczę, że kiedyś będzie mi dane ;D

Skomentuj

