Kaczka krzyżówka (Anas platyrhynchos)

15 thoughts on “Kaczka krzyżówka (Anas platyrhynchos)

    • Kaczka sudoku…dobre 🙂
      Krzyżówka jest krzyżówką dlatego, że krzyżuje się z innymi kaczkami, np. domowymi, i w tedy taka krzyżówka krzyżówki nazywa się „sołtys” 🙂

  1. Super kaczuszki, z okna mojej kuchni widuję je codziennie ale napatrzeć się nie mogę na Twoje fotki… ta adoptowana to chyba mała czernica.
    czasem oprócz sołtysów u krzyżówek zdarzają się albinosy, a wtedy wszyscy podejrzewają, że to krzyżówka z kaczką „podwórkową”,choć to „normalna” krzyżówka. wrzucę fotki któregoś dnia na bloga. Pozdrowienia!

  2. śliczności te kaczuchy 🙂 albinosa mam w swojej kolekcji …a w przyszłości zmienię nazwisko na Sołtys 🙂 drugie zdjęcie to mnie normalnie rozłożyło …sama mam ochotę coś zaadoptować jak na nie patrze 🙂

  3. słodkie maleństwa, a zdjęcia świetne, szczególnie to z kropelkami mi się podoba, Wiesz jak to już tak mam z tymi kropelkami 😉

Skomentuj

