Mglista tapeta

Poniedziałkowy poranek spędziłem nad starorzeczem „Matunin” gdzie fotografowałem i filmowałem rodzinę łabędzi. Nad zalewem „Łacha Jelcz”, który w części jest też rezerwatem przyrody, oraz nad Odrą, gdzie na koniec mojej porannej wyprawy uciąłem sobie pogawędkę z sympatycznym wędkarzem. Ten poranek był wyjątkowo piękny, tak piękny, że marzyłem o tym, żeby trwał jak najdłużej. Mając jednak świadomość, że wszystko co piękne szybko się kończy, śpieszyłem się, żeby jak najwięcej tego piękna utrwalić na fotografiach. Parująca woda z Odry i wcześniej wymienionych zbiorników wodnych, oraz wschodzące słońce, stworzyły niesamowity klimat, do tego zimorodki co chwile przelatujące nisko nad tafla wody ze swoim charakterystycznym okrzykiem, oraz polujące na owady jaskółki…ech, tego się nie da opowiedzieć 🙂 Zrobiłem tego dnia sporo zdjęć, więc w najbliższym czasie mgły będą królować na moim blogu, co mam nadzieje mi wybaczycie, postaram się jednak tą mglistą monotonie przerywać jakimiś starszymi zdjęciami. Dzisiaj jedno ze zdjęć parującego zalewu „Łacha Jelcz”. Jeśli Wam się podoba, przygotowałem tapetę na pulpit w rozdzielczości 2048 x 1152 lub 2048 x 1536

Pozdrawiam weekendowo 🙂

PS. Przepraszam wszystkich tych, których komentarze pojawiają się z lekkim opóźnieniem, nie wiedzieć czemu, WordPress wywala ostatnio sporo komentarzy do spamu :/

13 thoughts on “Mglista tapeta

  1. Z mgieł to ja na dłuższy czas jestem „wyleczony” 😉 Wszak to z niej był mój wypadek. Niemniej przyznam, że ładnie i ciekawie ją nam tu ukazałeś…

  2. Pracowity poranek miałeś 😉 Można tak w nieskończoność szukać wzrokiem wśród tej mgły, licząc że zaraz się coś z niej wyskoczy 🙂

Skomentuj

