Spotkanie z sarną

30 thoughts on “Spotkanie z sarną

  1. bo ona spodziewała się kogoś innego, a że się nie doczekała, to uciekła:) ależ te sarny mają pikne oczy!

  2. Piękne fotki, szczególnie ostatnia. Tylko jedna była? Pewnie nie spodobała się żadnemu rogaczowi, bo to krótko po rui, ale będzie jeszcze dla niej szansa w listopadzie. Fajne spotkanie!

    • Była sama, choć w pobliżu mogło być młode, bo strasznie na mnie „szczekała” i nie chciała specjalnie uciekać, zrobiłem wiec kilka zdjęć i dałem jej spokój 🙂

  3. Super fotki. Widać, że to jakaś zaprzyjaźniona sarna, heh domki w tle wskazują na to że przyszła w gości i jak zobaczyła Orillo to aż z radości zaczęła podskakiwać 🙂

  4. piękne światełko, piękna sarenka, piękne piękno 😉
    parę takich spotkań miałem, niestety, moim starym tele nie potrafiłem wiele zdziałać – ciemna rura, ciemne zdjęcia…

      • kiedyś może tak, ale przygodę z wymienianiem sprzętu muszę zacząć od samej skrzynki, która już najlepsze lata ma za sobą i ma strasznie zmasakrowaną matrycę… Przy tak zdezelowanym CMOSie nawet nowa rura niewiele pomoże 😉

Skomentuj

