Motyle

Tak na zakończenie sezonu, choć jeszcze kilka motyli w szufladzie się znajdzie 😉

15 thoughts on “Motyle

  1. „Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze.
    Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej…”

    Piękne te motyle… aż wierzyć się nie chce, że powstają z takich „brzydkich” gąsienic 😉

  2. Karłątek wygonił pokrzywnika a jego wygoniło coś bardzo maluśkiego…. Sprawiłeś, że znalazłam się w innym świecie, bo dawno nie fotografowałam motyli… No i końcówka… senna, nostalgiczna….

  3. To chyba pierwszy Twój film z motylami? Świetny pomysł i realizacja, a wyzwanie było duże… Teraz lato będzie trwało cały rok. 😉 Zwłaszcza z zapowiedzianymi zdjęciami. 🙂
    A wiesz, ze wczoraj na Polesiu było tak ciepło, że spotkałam dziesiątki motyli. Istny październikowy wysyp.

    • Poświęcony tylko motylą, pierwszy 🙂
      U mnie wczoraj było całkiem ciepło, akurat byłem na działce i też sporo motyli się kręciło, ale nie miałem czasu za nimi latać, bo byłem zajęty łopatą 😉

Skomentuj

