Pajęczyny jesienne

 

24 thoughts on “Pajęczyny jesienne

  1. Niesamowicie piękne te zdjęcia. 🙂 A i pajęczyny też. 🙂 Pierwsze dwie są niemal na pewno czaikowe, a trzecia na bank. Ostatnia chyba osnuwikowa.
    Że też ja takich cudów nie spotykam… A jeśli już, to gdzieś wciśnięte w krzaczki. 😉

      • Chcesz powiedzieć, że to fałszywa skromność? 🙂 Wiem, tak to może wyglądać, ale to raczej brak wiary w siebie, niska samoocena, nieufność…wiesz, że jestem nienormalny, sama mnie kiedyś wysyłałaś do specjalisty 😉 Nie, żebym Ci wypominał, bo akurat miałaś racje 😉
        Kurde Radzido, nie zmuszaj mnie, żebym się publicznie wywnętrzał 😉

        • Ona nie jest fałszywa (co nieco o Tobie już przecież wiem :)). Ona jest po prostu przesadna. 🙂
          A co jak co, ale jakość zdjęć (cudzych czy swoich, wszystko jedno) powinieneś potrafić obiektywnie ocenić. 🙂

  2. W ten weekend oglądałem właśnie „The Amazing Spider-Man” i powiem Ci, że Twoje fotki są znaaaaaaaaaaaacznie lepsze i o wiele ciekawsze od tego filmu 🙂

Skomentuj

