Młody krwiopijca

Czyli larwa komara…prawdopodobnie 😉

18 thoughts on “Młody krwiopijca

    • W wodzie Radzido, w wodzie 😉
      To oczywiście zdjęcie szufladkowe, z lipca. Paskuda pływała sobie razem z koleżankami w działkowym wiaderku, stało na dworze dłuższy czas, woda nabrała specyficznego kolorku, co widać na zdjęciu…idealne środowisko dla nich 😉 Zanim napoiłem tą wodą kwiatki, postanowiłem sfotografować którąś z tych paskud 🙂

      • Nie no, że w wodzie to wiedziałam. 😉 Ale różne wody bywają – płynące, stojące, płytsze, głębsze, a i te działkowo-wiaderkowe też. 🙂
        Kwiatkom na pewno smakowało. 😉

  1. Jak by nie było, larwa komara, ładniutka jest 🙂 Sporo można ich „wyhodować” jak się przed domem zostawi jakiś pojemniczek z wodą, nawet jeśli będzie to tylko np. ścięta butelka 🙂

  2. to niekoniecznie musi być komar, chyba całkiem sporo paskud tak wygląda 😉

    kiedyś odławiałem larwy dla rybek akwariowych. Pierwszy raz byłem ambitny i przyniosłem do domu wiadro z kilkoma setkami owadów… Mówiąc krótko: było bardzo ciekawie. Bardzo 😉

  3. zdjęcie super, ale choć szanując przyrodę po zrobieniu foty wylał bym to wiaderko bo ta mała paskuda wyrośnie na komarzycę gryzącą 😉

Skomentuj

