Zdążyć przed wschodem

Zalecam oglądać w najlepszej jakości na pełnym ekranie 🙂

14 thoughts on “Zdążyć przed wschodem

  1. niezłe 😉
    a ja do samego końca myślałem, że to jeden z tych filmów będzie, co to się krasztestem kończą ;-). Do czasu jak wyprzedził Cię rowerzysta myślałem, że poginasz jakąś hondą CBR ;-). Dodam, że bez dźwięku oglądałem, więc nawet nie wiem co straciłem…

    • Pędziłem jak szalony to i zdążyłem, ale w porównaniu z grzybiarzem który mnie wyprzedził, to byłem wolniutki 😉
      To jest właśnie plus mieszkania w małym miasteczku, wszędzie blisko 🙂 A piękne trasy to dopiero będą, wiosną 😉

    • Żaden fotomontaż! Tak naprawdę, to ten filmik powstał spontanicznie. Testowałem kamerkę sportową jaką właśnie kupiłem, a że materiał wyszedł całkiem nieźle, to zrobiłem filmik 🙂 Dwa razy kamerka mi się poluzowała, bo za bardzo rowerem telepało i musiałem się zatrzymać, żeby ją poprawić, dlatego filmik w dwóch miejscach przycięty 🙂

Skomentuj

