Cicha woda

Rzeczka Smortawa

Smortawa01

Smortawa02

20 thoughts on “Cicha woda

  1. 🙂 Smortawa – ładnie wygląda w połączeniu z lasem, miałem okazję płynąć nią kajakiem, i niektóre miejsca i widoki sa na prawdę niesamowite.

  2. Ooooo, lato! ;)) Fajne sa takie rzeczki, jednak pewnie rzadko zdarza się, że płynie w nich czysta woda, gdzie można spontanicznie wejść i schłodzić tyłek w upalne dni ;))

    • To jedno z moich „uroczysk”, bardzo lubię tam przebywać, tak po prostu 🙂 Ale zamierzam tam spędzić sporo czasu z nowym szkłem, bo sporo tam owadów, ważki, jętki, krasanki, naliściaki, itp. itd. 🙂 Do tej pory nie było z czym poszaleć, ale teraz mam nadzieję, że uda się zrobić kilka fajnych zdjęć 😉

    • Myślę, że tak. Ja nie znoszę monotonii i nie mógłbym żyć w miejscu, gdzie jest ciągle gorąco, albo zimno, dlatego podoba mi się klimat umiarkowany 🙂

Skomentuj

