Mam i ja

Ostatnio wszyscy na swoich blogach chwalili się upolowanymi modraszkami, tylko nie ja. Już nawet myślałem, że w Jelczu one wyginęły. Okazuje się, że jest ich całkiem sporo, trzeba tylko znaleźć odpowiednią łąkę 🙂

Na zdjęciach Modraszek ikar ( Polyommatus icarus ) na dwóch pierwszych samica, na pozostałych samiec…identyfikacja niepewna 😉

Modraszek ikar (mnogooczak ikar)

Modraszek ikar (mnogooczak ikar)

Modraszek ikar (mnogooczak ikar)

Modraszek ikar (mnogooczak ikar)

22 thoughts on “Mam i ja

  1. Noo, widzisz, są, nie trzeba było upadać na duchu. 🙂 Najwyraźniej przepadają za wszystkimi żółtymi motylkowatymi (zwanymi dziś, nie wiedzieć czemu, bobowatymi, fuj).
    Też sądzę, że to ikary. 🙂

  2. Cudaśny 😉 …. Fajne zdjęcia, jak zwykle z resztą.
    PS.Kurcze… To tylko ja zostałem w tyle 😛
    Zaległości na blogu, w trendach zdjęciowych itepe … ehhh …
    Zdjęć ostatnio zrobionych jest sporo, więc chyba trzeba coś pododawać 😉

  3. 🙂 widać że w J-L jednak są tez takie ładne okazy. Zazdroszczę i gratuluję świetnych zdjęć, niesamowita ostrość. p.s Już nie mogę się doczekać kiedy się ogarnę po przeprowadzce i wezmę aparat znów do rąk. Pozdrawiam

Skomentuj

