Buszujący w trawie

Zając szarak (Lepus europaeus)

14 thoughts on “Buszujący w trawie

  1. Fajnie przyłapany 🙂
    Tytuł nawiązuje do książki Salingera „Buszujący w zbożu”?
    Może nie wiesz, że na przełomie 1937/1938 roku pracował jako praktykant w rzeźni miejskiej w Bydgoszczy. Ten okres swojego życia opisał w 1944 roku następująco: „W wieku osiemnastu, dziewiętnastu lat, rok przesiedziałem w Europie… większość czasu w Wiedniu, choć musiałem też terminować w przetwórni szynek w Polsce… Ostatecznie na parę miesięcy wylądowałem w Bydgoszczy, gdzie mordowałem świnie i pchałem lory przez śnieg w towarzystwie grubego majstra, który nieustannie zabawiał mnie strzelaniem ze swej śrutówki do wróbli, do żarówek i do kolegów z pracy.”

Skomentuj

