Migawki z wrześniowego lasu

29 thoughts on “Migawki z wrześniowego lasu

  1. nawet dla mnie, choć często widuję takie obrazy, jest to bajkowei zjawiskowe… fajne to z gościem na rowerze! pozdrawiam!

  2. Fantastyczne wszystkie. 🙂
    To z lisem(?) jest zadziwiająco przestrzenne, coś niezwykłego. I cała sceneria jak z baśni.
    Złociste kałuże też piękne. I światło. I pajęczyna. I w ogóle. 🙂

    • Dzięki Radzido 🙂 Takie zdjęcia krajobrazowe wykonane tele, bywają ciekawsze niż te wykonane obiektywem szerokokątnym 🙂
      Lisek chytrusek chwile wcześniej znajdował się na tym wzgórku, biegł wprost na mnie, ale jak tylko zobaczył człowieka, zrobił w tył zwrot i zaczął wiać, ale jak widać na załączonym obrazku, ciekawski z niego gość…nie ukrywam, że liczyłem na to, że się zatrzyma i odwróci 😉

      • Ale tele z reguły spłaszcza głębię – a na tym zdjęciu efekt wyszedł dokładnie odwrotny. 🙂
        No patrz, rozpoznałam liska. 😉 Wygląda na takiego, który nie mógł wytrzymać i musiał spojrzeć za siebie, żeby zobaczyć, kto mu się tu szwenda o świcie. 😉

  3. boskości… przepiękne kadry. Gdyby nie wrodzone lenistwo to bym chwycił aparat i pobiegł do najbliższego lasu (niekoniecznie teraz), ale ostatecznie wystarczy mi chyba oglądanie tego na monitorze ;-D

    to leśne z kałużami to HDR?

    • Nie, a wygląda na HDR? W życiu zrobiłem tylko kilka i to kiepskich HDR-ów. Nie chce mi się z tym bawić, a przede wszystkim nie chce mi się nosić statywu, a do HDR statyw wskazany 😉

      • wygląda i nie wygląda, stąd pytanie ;-). Przy typowym HDR wątpliwości nie ma. Ja akurat nie przepadam za HDR bo aż oczy od nich bolą, ale można też robić bardziej subtelne i myślałem że to ta sytuacja ;-). Generalnie, niezależnie od powyższego, bardzo ładne foto 😉

Skomentuj

