Uroki jesieni

29 thoughts on “Uroki jesieni

  1. Najbardziej lubię żółcie, do dziś mam w oczach ‚kobierzec’ złotych liści, na szlaku prowadzącym do Jeziorka Daisy, a widziałam go ładne lat temu;)
    Ale jesienne czerwienie i brązy we wszelkich odcieniach też kocham.

        • To tak jak ja się dzisiaj u Vitoosa nabrałem 😉
          Jeszcze całkiem sporo tej żółtości, czerwoności a nawet zieloności wczoraj znalazłem, niestety zabrakło dobrego światła co by te barwy podkreśliło, dlatego mało zdjęć zrobiłem. Ale są jeszcze buczki które dość długo utrzymują liście, więc może uda się jeszcze zrobić kilka fajnych jesiennych kadrów 🙂

          • U Vitoosa też bym się nabrała, gdyby nie to, że pierwszy przyszedłeś. 😉
            U mnie wczoraj było słonecznie i poszłam z kompaktem na robaczki, dzisiejszy dzień miał być dla jesiennych widoczków, liczyłam na podobną pogodę, a tu niestety. :/
            Buki… piękne są, żal, że u nas ich nie ma. 🙂

  2. a ja lubię jesień i jesienne foty, a ta ostatnia jest superancka! choć najbardziej lubię jesienne włóczęgi po kobiercach liści, szzcególnie pośród klonów i buków. Pozdrawiam!

Skomentuj

