Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

Krasanka już kiedyś na blogu wystąpiła. Niestety tamto zdjęcie jest koszmarnie złe. Myślałem wtedy, że ten owad jest dość rzadki i nieprędko uda mi się go ponownie spotkać, dlatego pokazałem tamto zdjęcie. Okazało się jednak, że krasanka wcale nie jest taka rzadka, przynajmniej w mojej okolicy. W zeszłym roku spotykałem tego pluskwiaka wiele razy, niestety tylko jeden był tak miły i pozwolił się sfotografować.

Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

18 thoughts on “Krasanka natrawka (Cercopis vulnerata)

  1. Teraz wyszło elegancko 😉 U mnie jest ich również sporo, ale do pozowania to one nie mają cierpliwości, i lubią chować się za łodyżkę 😉

  2. Jedna z tych ślicznot, spotykanych przez innych, a przeze mnie nie. Echh. 😉
    Zdjęcia zdecydowanie lepsze niż tamto pierwsze. 🙂
    PS. Tak przy okazji – poszukaj w ustawieniach, można włączyć miniaturki przy „related” na dole wpisu, tak jak jest u mnie.

  3. Zawsze mnie zadzwia jak owady utrzymują się na takich pionowych powierzchniach, ledwo dotykając ich nóżkami. Ile by człowiek musiał siły włożyć w to by sobie tak posiedzieć 😉

Skomentuj

