Odrobina zimy

Normalnie w lutym śnieg powinien skrzypieć pod nogami. No niestety, śniegu brak, mrozu brak, a jedyne ślady zimy jakie dzisiaj znalazłem, to trochę zamarzniętej wody na rozlewiskach i w rowach melioracyjnych…sorry, taki klimat pod Wrocławiem 😉

Advertisements

16 thoughts on “Odrobina zimy

    • Gdzie Ty tu śnieg widzisz? Na tych zdjęciach nie ma grama śniegu, sam lód…już nie pamiętam jak śnieg wygląda 🙂
      Lisek fajny, szkoda tylko, że jak zwykle zauważył mnie wcześniej niż ja jego 😉

  1. Bardzo ładne zimowe obrazki 🙂 Jeśli brakuje Tobie zimy, to możemy zamienić się. Ja zamieszkam w Twojej miejscowości, a Ty przyprowadź się do Bydgoszczy 😉

  2. Ja zimę lubię tylko za to , że udostępnia mi miejsca niedostępne przez pozostałą część roku. W lesie chodzę po bagnach, łęgach. a poza lasem po zamarzniętym zalewie. Jednak wszystko się nudzi i terach chcę już wiosny. Fajne foty

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: