Potrzeszcz (Emberiza calandra)

Potrzeszcz (Emberiza calandra)

24 thoughts on “Potrzeszcz (Emberiza calandra)

    • Nie, normalna. Ja się nieco pochyliłem, żeby ustawić modela na tle lasu, pomiędzy zielonym polem kukurydzy, a białym niebem, a że była lekka mgiełka, to las wyszedł nieco niebieski i udaje niebo 🙂

      • E tam, wcale tła za niebo nie wzięłam, ale dzięki za wytłumaczenie (pomiedzy zielonym polem kukurydzy… fajnie brzmi, zupełnie jak wieści z Ameryki ;)). Skoro bylica była normalna, to znaczy że: albo ptaszek maciupci, albo normalnej bylicy jeszcze nie widziałam. 🙂

        • Myślałem, że chodzi Ci, że ona taka wysoka 😉 U mnie wszystkie takie rozkrzewione, widać warunki dobre, a ptasiek większy od wróbla, mniejszy od szpaka, tak pomiędzy 😉

          • Chodziło mi raczej o to, że ma taki wytrzymały czubek. 🙂 Na bylicach, które widuję, nawet wróbel by się nie utrzymał. A Ty mówisz, że potrzeszcz większy… Czyli moje pierwsze wrażenie było prawidłowe – bylica była wybujała, a dzięki temu mocarna. 😉
            No wiem, wiem, ja sie często jak jakoś pokrętnie wyrażam. 😀

  1. Złapałam się na tym,że traktuję Twój blog jako lekcje przyrody….ulubione lekcje przyrody 😀

    • Cieszę się bardzo 🙂 Choć przydało by się jeszcze coś napisać o danym gatunku, aby lekcje były pełnowartościowe, ja niestety nie potrafię ładnie i interesująco pisać :/

      • Spoko 😀 już i tak „odwalasz” kawał dobrej roboty…ja zaczynam od Twojego bloga, przyglądam się, a potem sobie doczytowywuję na innych stronkach…:D

Skomentuj

