Pożegnanie

Nieładnie tak odchodzić bez pożegnania, więc jestem 🙂

Tak to już jest, że każdy początek wcześniej czy później ma swój koniec, więc i moja przygoda z blogowaniem też kiedyś musiała się zakończyć. Dziękuje Wam wszystkim za te kilka lat razem, za wasze wizyty, komentarze, zawsze dobre słowo i za to, że dzięki Wam poszerzyłem swoją wiedzę przyrodniczą i fotograficzną. No i życzę Wam wszystkiego najlepszego zarówno w życiu realnym jak i tym wirtualnym, chociaż od tego ostatniego to lepiej trzymać się jak najdalej, albo przynajmniej ograniczyć je do niezbędnego minimum, co ja ostatnio czynię i żyje mi się znacznie lepiej 🙂

Pozdrawiam i do zobaczenia…może kiedyś 😉

PS. Z zaprzyjaźnionymi fotoblogerami tak do końca się nie żegnam, postaram się do Was wpadać od czasu do czasu pooglądać dobre zdjęcia 🙂

21 thoughts on “Pożegnanie

    • No cóż, czasami życie zmusza nas do podejmowania różnych decyzji. Co do zdjęć, to nadal będę je robił, bo to lubię, choć na razie nie mam na to czasu. Najpierw muszę poukładać swoje życie i wyjść nieco z długów, może wtedy znajdę czas na przyjemności…póki co praca, praca i jeszcze raz praca 🙂
      Radzido, zostawiłaś u mnie najwięcej komentarzy za co bardzo dziękuje i obiecuje wpadać do Ciebie czasami 🙂

    • Kompletnie zapomniałem że to 1 kwietnia, dopiero jak opublikowałem wpis zobaczyłem datę pod nim i tak mi przyszło do głowy, że co niektórzy pomyślą, że to żart 🙂 Ja nie jestem Małysz i to niestety nie jest żart…taka sytuacja 😉

    • Gdybym pamiętał że to 1 kwietnia odłożyłbym ten wpis na 2 kwietnia 😉 Niestety to nie żart, ale kto wie, może kiedyś wrócę do blogowania 😉 Ciebie leśniczy też będę odwiedzał, bo fajnie piszesz o lesie 🙂

  1. blogi są dobre do pewnego etapu, później stają się w pewnym sensie balastem ;-). Ostatnio nie mam nawet czasu oglądać cudzych blogach, o tworzeniu własnych nie wspominając, więc rozumiem Twoją decyzję. Ale i tak wyrażam żal, bo byłeś dla mnie zawsze jednym z kilku mocniejszych punktów bio-blogosfery 😉

Skomentuj

